24 Ekim 2008 Cuma


"ÇORUM - 1937, Rıza, Fatma - Teknik Ziraat Okulu, Hava Assubay Okulu, Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi - İngilizce - İş Hukuku - Hava Assubayı, İlkokul ve Ticaret Lisesi Öğretmeni, SSK Çorum Şube Avukatı, Serbest Avukat - XVIII ve XIX uncu Dönem Çorum Türkiye Büyük Millet Meclisi Milletvekili - TBMM Adalet Komisyonu Başkanı - Medeni Durumu : Evli , 3 Çocuk sahibidir. Vefatı : 20. 03. 2002"

Bugün astsubayların aldığı haklarda özellikle 1991-99 arası verilen haklarda en büyük emeği olan rahmetli Cemal Şahin büyüğümüzü hatırlayanınız vardır mutlaka da TEMAD acaba bu değerli büyüğümüzün adını yaşatmak için bu güne kadar ne yapmış, ailesine ne yapılmış,ziyaret edilmiş mi? Ben duymadım.Duyanınız var mı?
Bizler önce bizi temsil etmiş insanlarımıza vefa göstermeliyiz.Onların izinden giderek bayrağımızı daha ileri taşıyacak arkadaşlarımızı yerel ve genel seçimlerde siyasi fikrimiz ne olursa olsun destekleyecek ve onları taşıyacak örgütlenmelere gitmeliyiz.
Rahmetli emekli astsb. olduğunu basın ve yayının önünde rahatlıkla telafuz eder, ben MSB bakanı olacaktım ama emekli astsubay olduğum için Genelkurmay engelledi, önümü kesti beyanını ise hiç unutamam.
Kendisini bir kez daha rahmetle anar, ona gıyabında teşekkürlerimi bir kez daha sunar, ailesine saygılar sunarım.

1 yorum:

S.Nurettin ERDOĞAN dedi ki...

Sayın çelik; bu memlekete hizmet eden gerçek degerleri ön plana çıkarmanızdan mutluluk duydum,saygılarımla..Bu yazınızı temada da gönderirmisiniz..