20 Ekim 2008 Pazartesi

Şehitler de ölür vatan da bölünür.

Ben size hiç benzemedim, hiç siz gibi de olamadım, belki de başlangıçtan beri beni kabullenememeniz ondandı. Hep ezber bozdum. Hep farklı söyledim. Doğruları anlatmakla karşımdakileri kırmamak adına daima ince bir çizgide yaşadım. Bir doğru var ki onu da söylemeden edemeyeceğim, bir ezber var ki onu da gündeme taşımamak şehitlere de bu vatana da ihanettir. Her kim söylemişse “şehitler ölmez-vatan bölünmez” koskocaman bir yalan, “uyduruktan bir psikolojik harp tekniği” vatansever vatan hainlerinin şirinlik, sevecenlik gösterisi böyle diyecekler ki pirim yapsınlar, böyle diyecekler ki bu maskenin altında diledikleri ihaneti ellerlini kollarını sallayarak yapabilsinler. Bu ezber çoktan bozulması gereken bir ezberdi. Kısmet bugüneymiş. Yüce milletim bilsin ki; ŞEHİTLER DE ÖLÜR VATAN DA BÖLÜNÜR. Hem de öyle bir bölünür ki; KİMSENİN RUHU DUYMADAN.

Şehitler de öyle bir ölür ki; BİR DAHA ASLA DİRİLMEMEK ÜZERE. Herkes şunu duysun bilsin ki Cennet-Cehennem bu dünyada yok, ahirette cennetlik olan şehitler bu dünya’da geride bıraktıklarının durumunu görünce zevki sefaya düşebilirler mi?. Onlar şehit olduklarının haftası dolmadan onların ailesini yüzüstü bırakanlara gelip de bu dünyada haddini bildirebilir mi? Şehit çocuğu diye o çocuğa boyun büktüren kişilere haddini bildirebilir mi? Kocası şehit oldu diye mahallesinde karısına göz koyan namussuz şerefsiz haysiyetsizlere haddini bildirebilir mi? Annesine babasına eşine çocuğuna en faydalı olacağı halde onların geçimini sağlayan tek evlat olduğu halde, annesinin babasının eşinin çocuğunun sefaletini gördüğünde çıkıp gelebilir mi ahretten? yardım edebilir mi? Durumlarını iyileştirebilir mi? Namerde muhtaç olmadan geçimlerini sağlayabilir mi? Çıkıp gelip yetkililerin yakasına yapışabilir mi?

Siyasiler, otoriteler, pasta pasta bu ülke kaynaklarını hortumlarken, lale devrinde bir eli yağda bir eli balda yaşarken geride bıraktıklarının tüyü bitmemiş yetim hakkı ile saltanat sürenlere dur diyebilir mi? Ahiretteki şehit ne istese yapabilir bu dünyaya ait? Geride bıraktıklarının hangi derdine derman olabilir? Ölüm nedir? Ahirete göç etmek. Ölüm cennette-yada cehennemde olmak demek değildir. İnsanlık tarihi boyunca tek bir şehidin dirilip geldiğini geride bıraktıklarının derdine derman olduğunu gösterebilir misiniz? Ama ben size o şehitlerin parası ile lale devrinde yaşarken şehitlerin ailelerini sefalete sürükleyenleri gösterebilirim. Gösterdiğimde ne yaparsınız? Yasal yoldan hak aramayı düşünmek varken o şehidin geride bıraktıklarına sahip çıkmak acısına ağrısına ortak olup yarım ekmeğinizi bölüp yemek varken o şehidin tüyü bitmemiş yetiminin parasına göz koyanlara afferim derseniz diyorsanız bilin ki sizin tavrınız onun ölüm sebebinden daha şerefsizcedir. Daha alçakçadır. Bu alçaklıkla da ne kadar övünseniz de azdır. Çünkü şehit bir ölmüştür siz ahiretteki ruhunu da öldürerek ikinci defa öldürmüşünüzdür. Bu bakımdan şehitler ölür öldürenler de geride bıraktıkları emanetine sahip çıkmak yerine vatansever vatan hainlerine uşaklık edenlerdir. Şakşakçılardır. Güç ve iktidar yalakaları melek yüzlü şeytan ruhlu canavarlardır. Şehidin uğruna can verdiği vurdumduymaz gölgesinden korkan ödlek biçare yaratıklardır.

VATAN DA BÖLÜNÜR. Hem de öyle bir bölünür ki; parça parça olur her bir parçası da tarih sahnesine dağılır ve sonra o vatanda yaşayanlar ondan önceki yaşayanları yerden yere vurur. Dün Aktütün karakoluna gündüz vakti sızan hainler ellerini kollarını sallayarak gelip karakola sızdılar. Peki bu gün içimizde hangi makam ve mevkide ne kadar hain var biliyor muyuz? Aktütün’deki sızmada ellerini kollarını sallaya sallaya gelen hainler 17 şehit canına kıydılar. Acaba bu ülkede ellerini kollarını sallaya sallaya dolaşan hainler kaç milyon cana kıymanın planını yapıyor acaba.

Bu millet uyanmazsa VATAN DA ÖYLE BİR BÖLÜNÜR Kİ o zaman da iş işten çoktan geçmiş olur atı alan hainler de Üsküdar’ı çoktan geçmiş olur. Ben diyorum ki; uyanık olun. Bunu art niyetliler çarpıtıyorlar: “sanki ben diyorum ki gidin hain sandığınız kişinin yakasına yapışın” “ayaklanın” “vurun kırın her şeyi yerle bir edin” “şüphelendiğiniz kişileri recm edin” taşlayın” böyle mi diyorum ben? YASA DIŞINA ÇIKAN HERKES HAİNDEN DAHA HAİNDİR. SUÇLULUĞU İSPAT EDİLENENE KADAR KİŞİLERİ SUÇLU İLAN EDENLER DE ASIL SUÇLU OLANLARDIR. BU KOYMA AKILLILARIN BU ÜLKEYE VEREBİLECEKLERİ BİR ŞEY OLMADIĞI GİBİ VERECEKLERİ HER ŞEY ZARARDIR. SUÇTUR. AHLAKSIZLIKTIR. Şehitler ölür geride kalanlarına sahip çıkılmazsa. Vatan da bölünür uyanık olunmasa. Bu bakımdan STK’larımız yasal olarak sesini en gür bir şekilde duyurmalı ve bu konuda da sen ben tartışması olmamalıdır.

Biz yasal sınırlar içinde demokratik yoldan acımızı şüphemizi korku ve gelecek endişemizi en güçlü bir şekilde duyurabiliriz. Şehitlerin Gazilerin geride bıraktıkları da bizim onurlu haklı ve ahlaklı mücadelemizle bilirler ki bu vatan için kanını canını verenlerin geride bıraktıklarına sahip çıkılır, bilirler ki yanlış olan hangi makam ve mevkide olursa olsun “vatana ihanetten” kendini yasal yoldan yüce divanda bulur. Bu şehit ve Gazilere içi boş söylemden daha fazla huzur verecektir.

Saygılarımla.

Cavit KAYIKCI
E.Assubay

2 yorum:

Cavit KAYIKCI dedi ki...

GERÇEKTEN DE ÜZERİNDE DÜŞÜNÜLMESİ GEEREKEN BİR YAZI

celikilgaz dedi ki...

elinize sağlık arkadaşlar.artık kışlada ki ezik ve kompleksli astsb. kılığından çıkarak bizim de beynini kullanan bir insan olduğumuzu cesurca göstermenin zamanı geldi.tebrikler